Monday, May 16, 2011

Santai di Sungai Besar & Sabak Bernam (entry selepas lama sesangat tak update blog..)

Oleh sebab aku dah lama tak pergi bercuti, jadi blog ni pun cuti la daripada ditempek dengan entri terbaru...Kali ini just nak tempekkan sikit gegambor yang disnap semasa jalan-jalan santai sambil pergi konvo adik aku di Politeknik Sabak Bernam (nama rasminya ku lupa la...)Pergi tak lama, 2hari 1 malam je & lepak kat homestay di Sungai Besar (adik pompuan aku sponsor)..
Ni la sikit gegambornya untuk memeriahkan sikit blog cuti-cuti Malaysia aku ni...

Aku juga ada buat posting pasal ni di blog aku yang lagi (blog domain sendiri tu..), tengok la kat sini, www.immali.com (kalau nak tengok la..)

Ada lagi, gegambor lain, kalau nak tengok jengah kat sini...santai di Sungai Besar..

No comments:

Post a Comment