Monday, November 12, 2007

CUTI-CUTI PANTAI

PANTAI PENGKALAN BALAK, MELAKA









Gambar pemandangan di Pantai Pengkalan Balak, Melaka di mana para pengunjung sedang bersantai dan bermain pantai. Hari tu sebenarnya Hari Raya Aidiladha bersamaan 31 Disember 2006.


Antara pemandangan kat sana, kitorang tak balik kampung jadi pergi bersantai kat sini je la.














Ni tengah berenang dan berendam kat kolam renang yang ada kat chalet kitorang duduk, Kamunting Beach Resort, kepunyaan sahabat lama saya. Dapat la diskaun sikit.












Ni reaksi atau respon muka bini aku yang sedang menunggu ketibaan makanan yang diorder tak sampai-sampai.














Anak aku pun dah boring menunggu, sampai nak makan meja dah tu.







Ni koleksi gambar aku dan anak aku kat sana.




No comments:

Post a Comment